top of page

Reklamacje

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres kontakt@migoya.pl. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu i / lub przesyłki.


Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę na adres e-mail, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

 


USZKODZONA PRZESYŁKA

W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamacje na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.

 

  • W przypadku przesyłek kurierskich obecnie z uwagi na zachowanie środków ostrożności firma DPD wdrożyła możliwość sporządzenia protokołu szkody po odbiorze przesyłki -  drogą online. Protokół należy wypełnić w terminie wymaganym przez firmę DPD do godziny po odbiorze przesyłki korzystając z linku poniżej: https://www.dpd.com.pl/protokol

 

  • Dla przesyłek paczkomatowych należy zgłosić reklamacje bezpośrednio na ekranie paczkomatu lub sporządzić protokół szkody drogą online korzystając z linku poniżej:
    https://inpost.pl/protokol

 

Następnie należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkody, opisem oraz zdjęciami drogą email na adres: kontakt@migoya.pl

bottom of page